tisdag 15 juni 2010

Det hinner hända mycket


på kort tid.Och allt det tråkiga tänker jag bara hoppa över nu för det är inte värt att lägga mer energi på det.Jag har gått vidare och det känns otroligt skönt.

Tims medicinering funkar inte alls så nu har vi beslutat att den ska tas bort så får han vara utan i sommar..Medcinerna gav biverkningar och bara på 5 veckor gick han upp 5 kilo!!Det är mycket...Så sommaren ska han få vara utan och så får vi se vad som händer..kanske växer det bort under sommaren.Jag håller tummarna för det.

Det bästa som kunde hända nu var nya jobbet.Jag kan inte fatta att jag hade sådan tur.Men det finns en mening med allt som händer och jag hade turen att hamna där jag är nu.Det känns som man kommit "hem".Att sälja Mc är något som passar mig perfekt och så långt bort från det jag gjort tidigare.Min chef Mattias är den bästa chefen man kan ha och jag är honom evigt tacksam att han gav mig chansen.Ser fram mot att utvecklas där och lära mig mycket nya saker.


Sommaren är här nu om än lite tvivelaktig men jag antar att den snart är här på riktigt.Ungarna har sommarlov och det är dom värda efter allt slit i skolan.Linn har gått ur nian och är på väg ut i vuxenlivet och just idag åkte hon till Marcus för att vara med honom några veckor.Saknar henne redan.Tur jag har mina två andra skitungar i närheten.

Mycket att tänka på nu och det fick jag känna på idag när Wenche ringde mig på jobbet förut för att berätta något och när jag åkte hen någon timme senare så mindes jag inte vad det var så jag fick ringa henne och fråga.Jag hoppas det var en engångsgrej och inte ett varningstecken...men det tvivlar jag på:)Planeringen inför helgens jippo på jobbet gör att skallen blir full.Uppdraget att hålla i modevisningen är jättekul men mycket att hålla reda på.Saknaden av modeller är ju det största problemet nu men det ordnar sig det med:)

Ligger i sängen och tittar på Kakan och Freja(Syrrans råttor som lever rövare i buren).Härliga djur med roliga personligheter vilket inte alla tror.2 små liv som inte haft det allt för roligt där dom bodde förut men efter flytten till syster yster så måste dom tro att dom kommit till himmelriket.Syster som för övrigt befinner sig på varmare breddgrader med kärleken...

Nu ska jag krama kudden så man är utvilad i morgon..

Kramar/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar