söndag 9 januari 2011

Sudda bort



Gårdagens innehåll är sådant där man HELST av allt vill slippa och det som var vill man dagen efter bara sudda bort och tro att det har inte hänt. Men det hände och det kommer att hända fler ggr. Och jag känner bara en stor maktlöshet över att inte kunna påverka. Jag fick ta en hel del skit och det gör ont men jag förstår efter alla år att det är så här det funkar.

Mina barn med en styrka som kan förflytta berg.

L med sin envishet och en så bestämd när hon säger ifrån och argumenterar så jag kan inte göra annat än att le åt henne när hon sätter igång.

W som tar sig an Tim och faktiskt är den enda nu som kan nå honom och få honom att prata och t.o.m le vissa stunder. Att se honom ligga med sitt huvud i hennes knä i går kväll framför tv:n gjorde mig tårögd. Men det var tårar av kärlek över att ha fått dessa fina ungar..

T som TROTS hela situstionen som är nu orkar med och är stark. Jag beundrar<3

Somnade halv fem i morse och inser att jag behöver några timmars sömn om jag ska orksa med dagen. Så jag kryper nära intill en kär familjemedlem. Kramar om och borrar ner mitt ansikte i hennes päls och somnar om..


Önskar er alla en underbar Söndag. Det regnar och snön håller på att töa bort så det finns hopp om en vår trots allt....

Kramar/Hilde

2 kommentarer: