onsdag 18 juli 2012

Tungt,tyngre,tyngst.

Idag. En av dom tyngsta i mitt liv. Har gått igenom så mycket men det här är det som gjort mest ont och fått mig att se annorlunda på tillvaron. Hur sårbar man är och vad som kan hända... Det sägs att allt som händer har en mening? Jag ser ingen mening med det som hände idag. Det ska ALDRIG behöva hända. Någonsin... När jag sitter här och skriver dom här orden så undrar jag vart jag får min styrka ifrån..Hur mycket ork och kraft har man inom sig? Jag ställde mig även frågan förut när ska allt få ett slut..Det känns som att svaret jag har på det är aldrig..Vet att svaret på den frågan kommer se annorlunda ut tids nog. Och jag önskar så att det är nu. Onsdag natt övergår till Torsdag. Och jag känner enbart sorg och uppgivenhet just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar