söndag 10 februari 2013

Ibland behövs det så lite.....

För att dagen ska börja bra.

Söndag morgon och jag ligger och halvdåsar i sängen.Hör hur T grejar i köket och fixar sin egen frukost. Sedan kommer han in och säger att han ska gå in i duschen.Det är en stor sak för mig då det oftast är en kamp för mig att få honom dit. Hans AS gör att han ibland inte vill.Någonting.Men den här helgen när han varit hos mig har allt varit positivt.Inga sura miner och inga nej eller jag vet inte...

På Onsdag är det möte. Ett möte som jag både bävar och ser fram emot.


Avverkat morgonpromenaden med Kenzo och ringt mamma för att gratulera henne på Mors dag.( I Norge firar man mors dag i dag) Och att ringa henne och höra hur pigg hon låter,glad och positiv. Det gör ytterligare min dag. Minns alla tfn samtal för något år sen när hon var riktigt sjuk,när vi inte visste om hon skulle orka.Om hennes kropp skulle fixa allt. Det var en tung period.Men hennes styrka och vilja tog henne tillbaka till oss.Stolt dotter! <3 br="" nbsp=""> Idag är vilodag men ska förgyllas med Kenzo promenad och trevligt sällskap. Det gör resten av min Söndag <3>

Så idag är en bra Söndag och det hoppas jag alla ni andra också får <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar