tisdag 5 februari 2013

Tisdag....

En sådan där vecka fylld med diverse jobbiga möten och det står mig upp i halsen.Önskar så att allt bara kunde få flyta på och man slapp känna oro hela tiden...Men nu har man varit med så länge så man börjar bli härdad.Eller inte.

Min 4:e bente älskling är hos mig och han gör mig både glad och lugn med sin närhet. Han ger mig motion som påverkar mig på många bra sätt. Kläder som blir större och en kropp som blir sundare. Så tacksam till dig Erika att vi kunde göra så här. Både för din och min skull.<3 p="">
För övrigt så går livet åt rätt håll. Sökt jobb både här hemma och i Norge och har aldrig fått nej när jag sökt tidigare så något borde väl komma till mig.Någon skrev att om tar var menat för mig så kommer det till mig och jag hoppas hon har rätt :)

Gårdagen: Ett nr kan få vem som helst att vika sig dubbel av skratt. Men då ska det va ett riktigt spännande nummer. Som mitt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar