söndag 14 april 2013

Min hjärna håller på att explodera!

Och jag är fullt medveten om att jag får skylla mig själv.För jag tar på mig saker,engagerar mig i saker och blir så illa berörd av saker.

Men hur f-n gör man för att låta bli? Jag är så trött på att läsa om folks okunskap när det gäller många ämnen men har insett att det inte är någon idé att ens försöka ge mig in i diskussioner för jag blir helt slut efteråt.Antar att det är kroppen som talar om att man ska låta bli.

Hädanefter ska jag välja mina strider med hjärtat och göra det som känns rätt för mig.

Denna vecka fortsätter kampen och Tims rättigheter och vad som är bäst för honom och vad han behöver.Jag ska säga att det är många ggr jag vill ge upp och är så tacksam som har Hans vid min sida.Hade aldrig orkat med utan honom då han är den enda som förstår.Tack Hans för att du är den du är <3 p="">
Inom en snar framtid blir det ett besök till käre mor som återigen gått igenom en operation som började bra,sen gick det mindre bra men nu är det förhoppningsvis påväg åt rätt håll <3 nbsp="" p="">
Morgondagen ska även fyllas med Audition på Säffleoperan..Håll tummarna!!! :)


 <3 p="">




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar