fredag 16 juli 2010

Sista dagen nu...


Sen semester.Visserligen bara två veckor men det är bättre än inget alls:)

Var planerat rally i dag men hoppar över det för att köra tillbaka Linn och Jojo till Arvikafestivalen.Fick hem en rätt så sliten flicka igår kväll som längtade hem och ville duscha och sova i egen säng.men HALLÅ.Är det festival så är det väl och då får man väl stå ut med ett o annat;)Fast det är klart,dom kunde ju inte veta att dom råkade sätta upp sitt tält precis där folk hade bestämt själva att där var en toalett.Jag blir riktigt förbannad faktiskt.

Hur tänker personer som bara kan sätta sig och skita vart som helst???Jag slutar aldrig förvånas.Dom har i alla fall flyttat tältet nu så jag hoppas dom resterande 2 nätterna blir bättre.

Väntar på en kund som ska hämta sin MC.Vi är lika glada båda två.jag som sålt min första MC och han som köpt sin första.Tror vi kommer vara lika nöjda båda två idag när han åker härifrån:)

Tänker på förra årets semester.Tänk så mycket som kan hända på ett år.Men det är som jag säger.Det finns en mening med allt.Men jag kan sakna..så mycket.

Till alla er som går på semester idag önskar jag en helt underbar sommar.Till er som börjar jobba på Måndag.Se positivt på det hela.Bara ett år kvar till nästa;)

1 kommentar:

  1. Jag har haft på känn hela tiden att Ljus och Kärlek ska träda in i ditt liv Hilde :) Du är en härlig och fin människa, fylld med passion för det som Är! Jag hejar på och tror att du kan gå hur långt som helst!
    Önskar att du har det gott nu..stor Kram!

    SvaraRadera