måndag 16 maj 2011

Måndag och jag jag tänker igenom


helgens händelser. Varför saker händer och hur man ska ta sig igenom dom. Jag inser hur viktigt det är att stanna kvar även om det kan vara tungt. Stanna kvar och bära börda tillsammans med den man älskar.

Det här var en helg där jag kunde ha förlorat något av det käraste jag har. Ett av mina barn. Och jag är så otroligt tacksam över hennes vänner som fanns där för henne,Jeanette som körde hem henne. Ambulanspersonalen som såg till att hon fick den hjälp hon behövde och Staffan med sitt lugn som fanns vid våran sida när det var som tyngst.När jag verkligen trodde att hon skulle lämna oss.

När man står mitt uppe i det så ser man inte klart men efter att ha begrundat situtionen mer och mer och ser bilderna framför mig så inser jag att det kunde ha gått illa. Det gjorde inte det och jag är lyckligt lottad som har personer omkring mig som finns där när det väl behövs. TACK!!

Lördag........................................ Vi kommer ta oss igenom det här och allt kommer bli bra. Jag vet och jag lovar. Och jag kommer alltid finns där och bära det tunga och älska dig.

Måndag. Wenche kommer hem idag efter sin tågluff. Gissa om jag längtar!!!!

Ny dag,nya möjligheter. Ingen vet vad som kommer hända. Vi kan bara göra det bästa av det nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar