fredag 6 maj 2011

Us against the world..


Fredag förmiddag.

En tung kväll igår och somnade med ett värkande hjärta. När någon i min närhet mår dåligt och blir illa behandlad växer hornen ut i pannan och jag fylls av vrede. Finns så mycket jag vill få ur mig och säga till vissa personer men jag inser att det inte hjälper och jag känner att det är bättre att lägga all energi på det fina som finns och njuta av det.Vi vet båda och det räcker så. Sen får andra stå vid sidan om och vara bittra och tycka sitt.

Wenche ringde från Bryssel inatt och det var underbart att få höra hennes röst. Saknar henne och hennes positiva sätt att vara min underbara tös. en vecka kvar och sen får jag krama om henne igen.

I eftermiddag packar jag och hjärtat bilen för att åka ner till söstra mi och Marcus. Morgondagens höjdpunkt består av att beskåda kosläpp på syrrans skola. Ska bli sjukt roligt att titta på. Ser fram mot lite egentid efter allt det tunga och bara få rå om.

Önskar alla en helt underbar helg. Var rädda om varandra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar