tisdag 29 mars 2011

"Forrest road"


Är en plats jag trivs på. Här har jag funnit både värme,glädje och underbara personer. Så fort jag kliver in "här" så slappnar jag av och verkligen känner mig hemma. Jag somnar med ett leende och jag vaknar med ett leende. Jag tror t.o.m jag ligger och ler i sömnen.

Man skulle kunna tro att man är helt bekymmersfri men så är ju inte fallet. Men vissa saker gör att resten blir enklare.

Vaknade med en öm hals och en snuvig näsa och jag blir tokig när jag inte orkar göra saker utan att bli helt slut men det är bara att bita ihop. Det kunde ha varit värre:)

har vinkat av lite ungar och väckt ytterligare två. Snart hem till H för att ta emot "Damerna BUP" och se vad dom har att säga idag.

22.10 kommer Wenche hem och ska hämtas vid tåget. Ska bli skönt att få se henne igen även om hon inte ens varit borta en vecka.

*Tittar ut genom köksfönstret och ser solen gå upp bakom kullen och känner att det kommer bli en helt ok dag*:0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar