torsdag 31 mars 2011

SJ suger...

Varför,varför,varför. Samma sak varenda gång dom ska köra och det var inte ens SNÖ igår. Wenche skulle ha landat i Karlstad klockan 22.05 igår och när tåget rullade in på stationen var klockan ca 03.00. Det värsta var inte att tåget inte gick utan det som gjorde mig ARG var den inkompitenta man som satt och lämnade svar på frågor om förseningen när S ringde. Tåget hade stannat i Katrineholm och där fick resänerna svar att dom skulle sätta in anslutningsbussar. Kom det några bussar? NEPP!! Men mannen på SJ som vi ringde sa att jodå,bussen hade lämnat Katrineholm och var påväg mot Karlstad. PUCKO!! Det slutade med att tåget började rulla ca 00.30 och då var enbart ett spår öppet så det var ca 30 tåg som skulle köra på samma linje. Frågade Wenche varjegång jag ringde om dom fått något att äta? Te och Kaffe.Det var allt. Jag är så sjukt trött på SJ nu så jag känner att jag vill avreagera mig på någon där idag så det får nog bli ett tfnsamtal fram på dagen.

För övrigt är jag sjukt besviken på en person och jag känner just nu att jag inte orkar lägga mer energi där hur mycket jag än tycker om.

*Vid köksbordet och dricker kaffe. Väntandes på tonåringar som ska bli klara så vi kan åka..*

Trots ilska inombords så ler jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar