lördag 2 april 2011

Jag tog ett kliv


rätt ut i verkligheten.

Har ett antal ggr trott på att jag kunde hitta det där äkta på nätet men efter att ha blivit både lämnad och lämnat då det inte varit rätt så tänkte jag som så att nu lägger jag ner och ser vad som finns där ute. Där man träffar människor öga mot öga direkt. När jag sitter här idag så funderar jag varför jag inte gjorde det tidigare.

Jag hann inte mer än att öppna dörren och kikade lite nyfiket så bara stog han där. Han som jag bara känner är mannen jag vill ha i mitt liv för alltid. Mannen jag vill vakna med och mannen jag vill somna med. Han är mannen som gör att jag knappt kan andas när vi inte är tillsammans och han är mannen som ger mig ett inre lugn jag inte trodde jag kunde känna längre. Han är mannen jag tänker på 24/7 och han är mannen jag inte kan eller vill vara utan. Någonsin.

Jag är en impulsiv person och ni som känner mig väl skriver säkert under på det. Men jag kan erkänna det och jag kan även erkänna att ibland går det lite väl fort framåt. Men jag kan ärligt erkänna att det här går inte på något sätt att bromsa även om vi pratat om det. Varför bromsa något som är så otroligt underbart och får en person att må så bra? Inte en chans. Nu kör vi bara på och jag har rivit ner alla mina murar och släppt honom så nära inpå som ingen annan fått komma på väldigt länge. Han är den som fått dela mitt innersta som inte många andra fått på så kort stund. Jag vill inte ha några hemligheter för honom utan väljer att öppna mig direkt.

Han visar mig vad riktig kärlek är och han gör det med både ord och närhet. Han ligger och pratar med mig på morgonen och säger dom finaste saker. Han ligger nära mig om natten och värmer mig och smeker mitt hår och får mig att känna mig älskad. Han går aldrig förbi mig utan att ta på mig eller säga några fina ord.

Den här mannen höll jag på att gå miste om om jag inte bestämt mig för att kika in genom dörren ut mot verkligheten. Jag har ju alltid trott på ödet. Jag gör det nu med. Alla möten med personer genom livet betyder olika saker och dom tillför oss var och en olika saker. Vissa bra. Andra sämre saker. Men jag tror och hoppas att man lär sig något hela tiden.

Jag är så fylld av tacksamhet och lycka. Glädje och värme inför den här mannen. Han har väntat på mig och jag på honom. Nu står vi här båda. Och vi är lyckliga. Vi är båda värda det här och ska njuta så mycket vi bara kan nu.Tillsammans..

Vi har båda sagt att det här är galet. Men jag tycker om att vara galen bara jag får va det tillsammans med just honom. Min S....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar