lördag 23 april 2011

Påsken 2011


Och det här är en påsk jag alltid kommer minnas. Det är den påsken som för alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat. Första påsken med min kärlek och underbara ungar. Det enda som saknas så är det mina flickor och deras respektive. Men det kommer flera påskar som jag hoppas kommer vara lika härliga som den här.

Den varmaste dagen på det här året fyllt av bad och god mat. En dag fylld med så mycket kärlek och värme så jag blir tårögd av lycka bara jag tänker på det. Kunde väl inte i min vildaste fantasi tro att jag skulle hitta en man som min. Som ger så mycket av sig själv och ger mig så mycket så "härta vore nog" som vi säger här i Värmland;)

Det är inte bara våran kärlek till varandra som gör mig så lycklig. Det är allt som ingår i våran vardag som gör den så underbar. Barnen som funkar så bra tillsammans och framförallt Tim som blommar ut när han är här. Det är en obeskrivlig känsla och svårt att förklara hur mycket det betyder för mig.

Din mig. Det hör jag varje dag och varje gång jag hör det så växer någonting inom mig. Tillit och en stark tro på framtiden. En framtid fylld med så mycket kärlek och värme.

Älskar dig så det gör ont min underbara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar