söndag 17 april 2011

En födelsedag att minnas...

Jag är så fylld av känslor och intryck så det känns som jag ska sprängas sönder vilken sekund som helst. Den här dagen. Jag hittar inte ord för hur helt fantastisk den varit. Hela helgen har varit som ett helt stort lyckorus med min Älskade Staffan och alla ungdomar. Allt bara klaffar så bra så man går nästan och väntar på att någon ska fälla krokben på mig eller fälla mig med en stor spark. Försöker verkligen koppla av och låta allt det underbara fylla mig och inse att det här kommer bli något stort. Eller jag borde säga större. Det känns som man tagit Mount Everest med 3 kliv och nu står man där på toppen och blickar ut över allt det vackra som omger mig.

Vi har fyllt helgen med vedkapning,god mat,fest och mycket skratt. Vaknade i morse av det bästa jag kan få vakna upp med och det är min stora,stora trygghet och kärlek. Någon timme senare fylls sovrummet av hjärtat och ungar med frukost på sängen och presenter. Att bli firad så på det viset hade jag glömt bort hur det var och jag är så otroligt rörd och tacksam för det dom gjorde för mig. Det här är en födelsedag jag alltid kommer minnas med ett leende på läpparna. TACK älskade Staffan och TACK underbara ungar.

Jag skulle kunna skriva så mycket om den här helgen men jag väljer att bara lägga ut det här. Jag ser fram mot många,härliga,underbara dagar med min kärlek och barnen och när jag tänker på det så får jag ett stort leende på läpparna. Det kan inte bli så mycket bättre än så här. Det här är meningen med livet och jag ska njuta varje sekund tillsammans med männisokor som jag tycker om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar