tisdag 26 april 2011

Påskhelgen.

Har varit helt underbar men gick alldeles för fort. Men vilken ledighet känns inte för kort? Skulle kunna säga att jag har ynnesten att vara ledig jämt nu men det är inget jag uppskattar utan jag längtar verkligen efter att få börja jobba igen och komma ut och träffa folk och få vara social. Jag tycker om att gå hemma och grejja och fixa men jag är inte skapt för att va "hemmafru";)

Under helgen har vi bara njutit av sol och värme. Grillat och eldat skräp efter den vedervärdiga vedhögen vi fått bort. Premiärdoppet är taget(Och ja. Det var kallt så ini hel-ete). Men med tanke på att jag badade 17 April förra året och isen precis hade släppt så var det här ungefär som att bada mitt i Juli.(Överdriver såklart) ;)

Har saknat flickorna under påskhelgen. Är van att vi är så mycket folk här hemma men nu har vi bara varit 5 och då blir det tyst och tomt och jag blir rastlös.

Livet.Jag är en mycket lycklig kvinna och jag njuter varje sekund i närheten av min älskade. Tack för att du kom in i mitt liv och bara vände upp o ner på allt och visar mig vad kärlek är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar