fredag 25 mars 2011

Fredagen den 25 Mars/2011

Gårdagen bestog av ett läkarbesök med Linn som hade fått luftrörskatarr. Hostan hon dragits med allt för länge behövde åtgärdas och medicinen blev Cocilliana. Jag jublar!!;) Inte för min egen skull men jag vet hur otroligt effektiv den är så nu ska väl flickstackarn få lite sömn och vila.

Idag är det Fredag. En helt vanlig Fredag men ändå inte. Jag ler. Jag gör det ofta men idag gör jag det extra mycket. Det är helt otroligt vad vissa saker kan göra för själ och hjärta när man mått som man gjort. Jag står i stor,djup grop och gräver ett spadtag för var dag för att ta mig upp till kanten. Och hur jävla jobbigt det än är så finns det faktiskt glädje i mitt liv:0)Det är lite som balsam för själen.

Man letar pusselbitar hela tiden och det verkar ju som även mitt pussel ska bli helt en vacker dag. Ska bli spännade att se bilden när det är klart. Tror det kommer bli en fantastiskt vacker bild:)

Lite sömn på soffan nu för att orka med...

*Kramar om och önskar alla en god helg*

1 kommentar: