lördag 26 december 2009

Full i fan

eller bara full.Nej,så illa är det inte men jag har fyllt mig mig med ROM.Julen för mig är tabu när det gäller sprit.Men just idag var jag tvungen och tydligen så märker inte någon någonting.

Annandag jul.En dag som alla andra.Enda skillnaden på dom här dagarna är att jag skriver ner hur jag mår.Jag mår verkligen skit.Någon sa igår:Hilde:Du är inte glad.Nej,Jag ÄR inte det.Och jag vet att det är bara jag själv som kan ändra på det.Vilket jag kommer att göra.Frågan är bara när och hur jag ska göra det.

Varit på julrean idag fast jag egentligen borde ha legat i sängen.Tog med mig kameran och en termos med OBOY och gick ut i skogen för att ta lite bilder men det var för mörkt.Men jag njöt av tystnaden och möjlighet att fundera på livet.Vill inte tänka mer,vill bara att livet ska vara.Men tyvärr så har jag inte den turen.Står i valet o kvalet och jag önskar jag hade ett facit att gå efter men jag vet att vad jag än väljer så blir det bra.Till slut....

Idag är det 5 år sen Tsunamin.Sänd en tanke till alla dom som drabbats...

/Hilde

1 kommentar:

  1. Ta lite Rom du, om det lindrar det du känner, även om din princip bryts...
    Livet är ju inte enkelt, och nån facit finns ju inte, så där mår vi nog allihop emellanåt.
    Hoppas du kommer underfund med hur, när och varför, och att livet är snällt mot dig igen!
    Kramen!

    SvaraRadera