tisdag 22 december 2009

Helt otroligt vad vi kvinnor hinner med på så kort tid;)

För när jag sitter här nu och funderar på vad som är kvar att göras innan jag åker till jobbet så märker jag att det inte alls är mycket.Och jag slutar aldrig förvånas över hur effektiva "vi" är.Sen är vi ju två som ska dela på arbetet så jag lämnar med gott samvete över till Glenn när han kommer hem efter jobbet.

2 dagar kvar på jobbet innan ledigheten...GÖÖÖÖÖÖÖTTTTTT:)

Idag kommer Wenche hem och det var ett tag sen vi sågs och det ska bli skönt att få krama om henne lite.Den där kvinnan som kallas hennes mor tror jag hon sa igår om mig:)

Blir aldrig förvånad över hur män tänker.......

Ha en fin dag alla och stressa inte ihjäl er.Julen kommer och knackar på hos dom flesta ändå;)

/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar