torsdag 24 december 2009

När julaftonskvällen lagt sig

Då känner jag äntligen lite julefrid.Även om näsan är täppt och halsen värker så är det helt ok.Har haft en härlig dag med nära och kära och fått fina presenter.Trodde inte jag varit så snäll i år men tydligen så tyckte tomten annorlunda.Fick något som stog högst på listan av Glenn och det var en kamera.Äntligen kan jag fota när jag vill och närsomhelst utan att fråga om jag kan få låna en kamera av någon annan.Hoppas på många fina bilder i framtiden på allt och lite till.

ungarna har fått en varsin minilaptop så nu har dom att göra.

Finns saker i tillvaron som verkligen får mig att må skit men det är bara att bita ihop och gilla läget.Frågan är bara hur länge jag verkligen MÅSTE göra det för mitt eget välbefinnande..Jag vet ärligt talat inte.Tiden får utvisa...

Önskar er alla en underbar natt och att dagen i morgon erbjuder nya och härliga möjligheter.Var rädda om varandra...

/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar