onsdag 30 december 2009

Lite depp och lite kallt


Men det finns alltid dom som har det värre.Idag åkte Tim hem och det blev riktigt tomt.Men så är det.Bara att gilla läget.Linn har åkt till Göteborg för där ska flickorna fira nyår med kompisar.Och jag hoppas verkligen dom får det riktigt,rikigt kul:)

Tog en helt underbar promenad nu på kvällen i den bitande kylan.Och det går verkligen genom märg och ben.Men det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder så det gick hur bra som helst med varma termobyxor och tjocka jackan.Man känner sig som en Michelin göbbe men det är det värt för att hålla värmen.

Fick recept av goa vännen Ingela i går på Cheescake som ska serveras i morgon och jag hoppas den blir till belåtenhet annars äter jag upp allt själv för den är MÄKTA go den kakan:):)

Känner lite oro för Ditte,(Hunden).Hennes bakben funkar inte som dom ska längre och hon "läcker" den stackarn.Så efter helgen blir det veterinär besök så får vi se vad han säger.Håller tummar och tår för att det inte är något allvarligt.Ett liv utan henne vore vill jag inte ens tänka på.

Avslutar kvällen med ett glas vitt med jordgubbar i.Har glömt bort hur sommaren smakar men jag kan lova att den smakar fantastiskt:)

I morgon är sista dagen på det gamla året och då ska jag försöka göra en sammanfattning på vad som hände 2009.Det var en hel del...

Önskar er alla en go Onsdag kväll.

/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar