måndag 28 december 2009

Usel hockey och Glögg som smakade blääää


Precis sett den efterlängtade hocheymatchen som jag väntat på så länge.Var rätt så övertygad om att FBK skulle förlora men det är lika tråkigt varje gång.Men,men,vi kommer på slutet;)

Fortfarande en dag när jag känner mig hängig.Skulle kunna somna ståeende så trött är jag.Snuvan börjar släppa men det tar ett tag att återhämta sig.Hade förhoppningar om att jag skulle kunna jobba i morgon men det är lika bra att inse att det inte kommer att gå.Får vila upp mig rejält inför helgpasset i stället.

Vad har jag gjort idag då?inte mycket.Fick rava mig ner till banken för att ordna en ny "dosa" till internetbanken för den gamla har jag städat bort.Och fy fan vilken surkärring det stog bakom disken.Den banken ska jag ALDRIG mer besöka.Så mycket ifrågasättningar vart den gamla var.Om jag verkligen letat ordentligt efter den gamla för en ny kostade minsann 600 kr.Men vad tror kärringen.Att jag åker till banken en dag när jag känner mig som hej kom och hjälp mig för att skaffa en dosa bara för att jag tycker det är kul???Tänkte be henne snällt att uppsöka en charmkurs eller gå hem och få sig ett nummer av gubben.

Börjar närma sig nyår nu och vi har bjudit hem lite folk.Ska bli riktigt kul.


Smakat på Glögg i dag med smak av vanilj och hallon och jag ber om ursäkt syster men det smakade skit:(

16 grader kallt ute och jag tycker det är underbart med vinter.Det är PRECIS så här det ska vara.

För övrigt så hade vi en diskussion hemma idag angående en brandsläckare som står på övervåningen i badrummet.Själv tycker jag den ska plockas fram och ställas i hallen innanför ytterdörren.Fick en rätt så märklig kommentar men jag tänker inte nämna den här.Nu kommer den i allafall stå i hallen;)

Ha en fantastisk Måndag natt alla och kryp intill nära,nära för att hålla värmen.inget är så skönt som kroppsvärme...

/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar