fredag 25 december 2009

Hade glömt hur det kändes.

Men nu ligger jag här megaförkyld.Är verkligen evigheter sen jag var sjuk så det var väl min tur nu då.Men jag hoppas det går över fort och är jag inte frisk i morgon så får jag gå på alvedon för morgon ska det bli inköp av ett minneskort till nya kameran.Känner hur det kliar i fingrarna att få börja ta foton.

Förutom förkylningen så har det verkligen varit en riktig skidag.Orkade inte ens sittta till bords med resten av familjen utan har legat här i sängen hela dagen.Mitt humör är inte det bästa just nu och jag har så mycket tankar och funderingar om tillvaron.Och jag kan bara vänta.Vänta på att jag själv ska komma till insikt.Jag sliter väldigt med mig själv just nu och jag vill bara att det ska gå över.

Ute faller snön eller rättare sagt det vräker ner så nu ska vi väl få den vintern vi vill ha.Jag tycker om vintern när den är som den ska vara.Vit och kall.Då känns det så mycket skönare när vinter övergår i vår.För det är dit vi är på väg...


Jag läser en mening varje dag "Underskatta aldrig styrkan i ett skrivet ord.."

Personen som skrev dom orden visste vad han skrev för det är just skrivna ord som etsar sig fast och man påverkas starkt....

Nu ska jag bädda ner mig igen och tycka lite synd om mig själv.Ialla fall lite;)

Önskar er alla en härlig kväll i snökaoset och var rädda om varandra.Livet ändrar sig fortare än vi anar....

/Hilde

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig :O) Och, du, snön vräker ner även i Värmland....

    SvaraRadera
  2. Åh Hilde, så kul med en ny kamera:) Så nu ska du ta en massa fina bilder igen då da..
    :)

    Förkylningar rensar ut gammal skit i kroppen vet du, var i alla fall liiite tacksam för att kroppen jobbar dig frisk nu! Jag sänder dig healing imorgon kväll när jag mediterar, ok ♥..

    Underbara människa; Titta efter solen (inåt Hilde, inåt), kärlek finns här och nu i mängder och Ljuset bor i själen, du låter det Flöda ;)

    Kram kram...Ljus och Kärlek!

    SvaraRadera