tisdag 26 januari 2010

"Bad hairday"


som jag brukar säga när humöret inte är på topp.Men hur ska det kunna va det:)

Började dagen med att ta en promenad med Marika i allafall.Trots kylan så var det riktigt skönt.Och det är alltid härligt med sällskap och hon får mig verkligen att skratta.Tog ju bort katten i förrgår och jag går med otäcka tankar om att hon ska hemsöka mig.Jag hör henne i trappan och jag hör henne utanför dörren.Usch.Svårt att inte tänka på henne.

På Torsdag åker jag till Karlstad för att ta nytt cellprov.Känns sådär men är glad att dom följer upp mig.men nu blir det ytterligare flera veckors väntan av att få ett besked.Hatar att vänta.Ska Ta med Tim på hemvägen och ha honom här under helgen.Underbart.Det är ofta han säger nu att han längtar efter mig när vi pratat i tfn.Varje dag.

Wenche har varit och tagit tester för att se om hon är laktosintolerant så nu ska vi vänta på det svaret med.En evig väntan.

För övrigt så håller mitt arsle på att ta kål på mig.Är nog värre än jag trodde.Så det blir nog till att kolla upp det.

Fick ett mail idag.och blir glad när jag hör att personer tänker på mig.Det värmer...

Nä,nu får det va slut på gnällandet för idag.

Ha en fin Tisdag alla...

/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar