fredag 8 januari 2010

Hur ska jag någonsin kunna....


Precis kommit hem efter att ha kört Linn till tåget.Det finns dagar jag saknar mina barn så det gör så ont i hjärtat.Idag är en sån dag.Vill samla dom i en stor hög och bara krama om er.Älskar er så mycket.Jag börjar inse att dom är på väg att bli stora och kanske ska man försöka vara lite mindre "hönsig".Men det är svårt.Jag är så rädd att något ska hända dom.Vet inte hur jag skulle överleva det.Så jag antar att jag kommer vara hönsmamma ett tag till;)

Kom hem efter ett helt dygn på jobbet.Sovit i värdens skönaste fåtölj i natt.En massagefåtölj.Kommer gladeligen övernatta i den igen.När jag lagt mig igår kväll låg jag och prövade lite olika funktioner på stolen men insåg snabbt att jag skulle göra det en dag när jag inte var så trött.För jag klarade inte av att stänga av den först och höll på att få panik när kulorna i ryggen drog i gång och knådade mig.Men nästa gång.DÅ ska jag prova alla funktioner:)Har som alltid haft super på jobbet med di goe från grannlandet.Jobb i morgon bitti igen och får vara glad om bilen startar.-25 grader här nu,och jag antar att det inte är slut där.


"Det har blvit en liten spricka i mitt glas.Och sprickan blir bara större och större för varje gång.Snart går det i tusen bitar.Och inget klister i världen kan laga det igen"
ett glas eller två nu och sen ner i sängen.


Önskar er alla en underbar Fredagkväll.Var rädda om varandra.....


kramar/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar