fredag 22 januari 2010

Fredagsmyys

jag verkligen HATAR den reklamen.Vet inte om det beror på den otroligt usla sången eller vad det är.Hoppas verkligen dom slutar med den snart.

Då var han här då.Äntligen.Marcus.Som hon har väntat Linn.och han verkar vara världens raraste kille.och dialekten.Jag bara smälter.Smålänning som han är:)Får mig att tänka tillbaka på fina minnen när jag hör honom.

Fredagen har gått åt till att köra rätt så mycket bil.Hämta och köra hit och dit och taxiverksamheten är inte riktigt klar ännu.Men snart så.

Dagarna som gräsänka börjar närma sig sitt slut.Sista natten nu.Ska ärligt erkänna att det varit skönt med egentid.Ligga i sängen och äta chips utan att någon säger ifrån;)Antar att det är något som behövs i varje förhållande.Egentid.Har inte varit så mycket av den varan för någon av oss.

Fick ett tfn samtal som fick mig på otroligt gott humör idag.inte så ofta vi hörs men jag märker att jag blir så glad av det så det måste bli lite oftare:)Tack för att du finns där.Lekt lite med kameran idag.Älskar det svartvita.Svartvita foton säger så mycket mer än dom med färg i.Vet inte varför...

önskar er alla en fortsatt fin Fredag kväll

Kramar/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar