måndag 18 januari 2010

Går sönder


Varje gång han åker.Och det tar flera dagar innan jag kan känna mig någorlunda hel igen.Att sitta i 6 mil med den lilla handen i sin och känna hur sorgsen han är för att åka ifrån mig igen kan få vilken mamma eller pappas hjärta att slitas sönder.

När Torsdagen kom så kändes det som vi hade en hel evighet tillsammans med helgen försvann på ett kick.Och även om vi inte gjort så mycket utan bara tagit det lugnt så har allt bara kännts så där jättebra bara att ha honom här.Som jag är van att ha.Varannan helg morsa.Det är verkligen inget för mig och hade jag vetat förut hur slitsamt det skulle bli hade jag valt annorlunda.Det är nu man måste bita ihop och tänka att allt ordnar sig och att man ska vänja sig.Men när????Livet.Det är bara en lång,jäkla prövning.En uppförsbacke som är lång nåt så inni he-ete.2 veckor tills nästa gång Tim.Mamma älskar dig.

2 dagar kvar att jobba den här veckan.Gräsänka från onsdag till Lördag.Sova står på schemat.DET vet jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar