onsdag 27 januari 2010

Ett finger i arslet??


Näää tack.men om det är så illa som jag tror och hela min svanskota förskjutit sig så är det nog tyvärr ett måste.För det är så dom gör.Går in bakvägen för att rätta till problemet.Får yrsel bara jag tänker på det.Men med tanke på att jag har sådana smärtor som jag har så är jag nog så illa tvungen.

Var och käkade lunch med en bekant idag och han log inte bara en gång åt mina grimarser när jag fick mina smärtanfall när jag flyttade mig i olika lägen.Frågan jag fick var om jag framkallade orgasmer där jag satt på stolen*S*Om det ändå vore så väl.Nä,får ta tag i bakdelen nu.Går ju inte att gå omkring så här.

Tack för trevlig lunch J.Alltid lika kul;)

Styr bilen mot Värmland i morgon och det känns sådär med tanke på väglaget som ska bli.Får köra med förstånd.

Ha en underbar kväll alla

/Hilde

3 kommentarer:

  1. ett finger i arslet:) ja det beror väl på vems finger;)

    SvaraRadera
  2. Att vara anonym och skriva så var väldigt fegt gjort;)

    SvaraRadera