torsdag 11 februari 2010

Äntligen är det dax


För Svenska rallyt.Som jag har väntat.Ska bli sjukt härligt att få uppsöka dom Värmländska skogarna igen och höra ljudet av snabba bilar och få umgås med personer med samma intresse som mig.Jag ÄLSKAR det här och jag vet att den här helgen kommer bli såååå bra.Ska hinna med att krama om mina andra två älsklingar med tänkte jag.Får väl se om jag kan få med Tim ut i skogen men jag är rätt så säker på att han inte vill.Stå där och frysa när man kan sitta inne i värmen.Jag hoppas hans intresse för motorsport kommer när han blir äldre.

Håller på att slitas i bitar för allt som sker runtomkring mig just nu.Vill bara få ett slut på allt.Att allt ska bli bra för alla.Vill ju bara att alla ska må bra.

En dusch nu och sen hämta Linn.I eftermiddag ska jag träffa min "onkel" som jag inte sett på 4 år.Gleder meg som dom säger i Norge :)

Ha en fin dag.../Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar