söndag 14 februari 2010

Satt i bilen på väg för att hämta Linn i skolan på Fredag.Hade väntat så länge på den helgen för att få åka upp till Värmland för att se ¨på Svenska rallyt.Tfn:en ringde och det var Hans,pappa till Tim.Och det enda jag uppfattade var ordet ambulans.Tim hade ramlat ihop på skolan och var inte kontaktbar så ambulans tillkallades.Att sitta 20 mil ifrån och inte känna att man ska trycka gasen i botten,det är svårt.Tror alla förstår känslan.

Vi åkte iväg och jag lämnade av Marcus och Linn i Grums innan jag åkte vidare till sjukhuset.Det kändes som en evighet innan jag kom fram.Att få se krama om Tim var som en befrielse.Dom hade tagit tagit en massa prover och alla svar var bra.MEN läkaren som tog hand om Tim hade skickat en remiss för att ta en CT på hjärnan för att utesluta vissa saker.En grej är epilepsi och det andra vill jag inte ens tänka på.Nu ska vi vänta på en kallelse och jag hoppas det går fort.För den här väntan och oron tar död på mig.

Nu är Tim hemma och han mår bra.Men han är trött.Att åka häifrån idag kommer kännas för jävligt men jag får ta hem honom till mig till helgen.

Åkte ut och tittade på Svenska rallyt igår och det är alltid lika härligt.Underbar stämning med sååå mycket folk.Och det måste upplevas.

Helgen avslutades väldigt tragiskt för en nära vän.Tänker på dig....

Har fått mig en tankeställare den här helgen.

Nu ska vi hämta Pizza och mysa resten av eftermiddagen.


Önskar er alla en jättefin alla hjärtans dag...../Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar