lördag 20 februari 2010

Insnöad och.....


Snö.ingen kan ha undgått den idag.Och alla som var förståndiga stannade hemma.För det var verkligen något dom kunde kalla för klass 2 varning.

Själv var jag dum och satte mig i bilen för att köra Linn till tåget.Hon skulle till Marcus i småland.Men jag kunde inte i min vildaste fantasi veta att det var så illa som det var.men en resa till Uddevalla som egentligen brukar ta 1 och en halv timme fram o tillbaka tog nästan 4 timmar.Vallarna på vägen var så stora så man fick ta sats.Men trots snön och störningar i trafiken så tog hon sig fram lilla gumman.Så nu kommer jag inte se henne på en hel vecka.

Till alla som vet vad som händer i mitt liv med Tim så har vi en tid på Torsdag.Så det är en lång väntan nu.Vill bara få reda på vad det är så man kan gå vidare därifrån.

Livet är rent ut sagt skit.På många sätt just nu.Men jag vet att det finns en ände på det här med.Har stunder när jag knappt kan andas.Jag drar efter luft men det händer inget.Satt och tittade på bilder från min före detta bostad i Borgvik.jag minns känslan när jag tog dom.Vi hade precis flyttat in.Vi mådde bra och allt kändes bara skönt och avkopplande.Längtar tillbaka till den känslan jag hade då.Harmoni.


,,,,,,,,/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar