lördag 27 februari 2010

Jag vill verkligen inte


men måste.

Ligger i sängen hemma hos Ingela och blytäcket som ligger över min kropp är tungt.Vill ligga kvar och somna om och stanna kvar i drömmarnas land.Men det funkar ju inte så.

Vi hade en trevlig kväll igår Ingela och jag,med god mat,lite vin och mycket prat.Skönt att ha någon att ventilera med.Ytterligare en gammal arbetskamrat kom på besök även om det var en kort stund men det var så skönt att få krama om henne igen.

Ska hämta Tim hos Hans senare och åka ner till Fjällbacka och det är något jag bävar för.Det är liksom nu man ska ta tag i allt och försöka hitta en lösning.Hur ska jag orka!!!!

Tim har haft ytterligare ett anfall på skolan i Fredags och att gå och vänta i 2 veckor på besked från röntgen tänker jag inte alls göra.Jag vill veta nu,helst i går.Ringa barnläkaren i morgon och skynda på.



Hilde

3 kommentarer:

  1. Måste fråga, vad är det som händer med Tim? Skickar massor med styrkekramar till dig, det löser sig alldeles säkert ska du se, oavsett vad som händer och avsett hur du väljer att göra!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. vi vet inte än Lotta.Han har haft ett antal anfall.Dom tror det kan vara Epilepsi.Vi väntar på svar nu men jag ska ringa i morgon o skynda på allt.

    Valet är redan gjort.Nu gäller det bara att styra upp allt så det blir bra för alla.

    Tack snälla för din omtanke......

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det kommer att lösa sig!
    Även om allt känns jobbigt mitt i, så får man väl nåt med sig!
    Så måste det va, och så är det!
    Många Styrkekramar!

    SvaraRadera