lördag 27 mars 2010

27 Mars 2010


Det är exakt 20 dagar kvar tills jag fyller år.Det betyder att det är precis 345 dagar sen jag fyllde 40.Jag minns den där perioden som var nu fast ändå då,så väl.Jag kan bara beskriva den känslan med ordet lycka och harmoni.Jag skulle ge min högra hand för att få känna det igen.Precis nu.Kliva ur den känslan jag har och kliva in i den känslan av välbefinnande.

Ligger i sängen och lyssnar på en blandning av regnet som landar på marken och fåglarna som verkligen gör allt för att höras.Men både regnet och fåglarna är ett tecken på liv och jag älskar att höra det.

Hockeykväll här i går och det är ju alltid lika kul.Homlgren med Sitt jä-la Frölunda.Simon med Brynäs(Verkligen jätteledsen för att dom åkte ut) och jag och ungarna som håller på FBK.Åhh.Det är många glåpord som kommer när vi sitter där och det är jättekul.Jag älskar att ha dom här för det gör att man tänker lite på annat.Och dom förgyller verlkligern tillvaron dessa ungdomar.Jag tror mina barn fått dom goaste vännerna av alla.

Linn och hennes vänner körde jag på fest igår och som förälder så kan man inte sova förrän dom kommit innanför dörren men jag hade tur,klockan tolv klev hon in och mamma kunde andas ut.

Igår fick Wenche uppgiften att backa med kärran och f-n så duktig hon var.Och jag vet att hennes envishet o vilja hjälpte henne.Frågan är vart hon fått den i från;)Stolt över dig hjärtat.

Ni som läser bloggen vet ju att vårat liv är fyllt av en enda lång jävla väntan.
Det går inte med ord beskriva hur jobbigt det är.Det känns som allt runtomkring inte betyder så mycket just nu.Mer än att bara få veta.Och snart vet vi.Frågan är bara vad det är vi får veta...Men jag är optimist nu.Det måste jag va:)

All min kärlek till alla er som stöttar med ord och tfn samtal.Maria.Du är guld värd för mig.

Och all min kärlek till Hans som står ut med oss.Du är inte som alla andra....tack för att du finns...

1 kommentar:

  1. Väldigt fint skrivet gumman, tänker på dig/er!!Många kramar jessie
    Du vet vart jag finns!!!

    SvaraRadera