måndag 15 mars 2010

En evig väntan


På vad kan man undra.Har suttit i tfn kö idag över en timme för att försöka få något besked vad som ska hända med Tim nu.Och framför allt NÄR det ska hända.Kommer inte gå med på annat än en riktig skiktröntgen för att få en riktig bild på vad det än är.Någon sa att du kan inte känna dig lugn nu när du inte vet och kanske kommer du inte stilla din oro när du vet vad det är.Nej,men då vet vi vad det är och får ta det därifrån.Tanken på att det ska vara nåt allvarligt skör som knivar i mig.Barnen,det bästa man har och man vill bara att dom ska ha det bra.
Försöker vara stark och inte visa hur jag egentligen mår.Livet är ju verkligen så kaotiskt det kan bli nu.Någon kallade mitt liv för "Såpa";)Nu vet du varför :)

Satte mig i skolbänken idag för första ggn på länge.Tim ville hälsa på klassen så vi åkte dit för att tillbringa lite tid med dom och det var härligt att se deras leende när dom fick se honom.Så i dag fick jag återigen gå igenom Geometri.Lite kul var det ;)Sen övade vi lite på ggr tabellen med och det är ju lika kul varje gång :)(Ironi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar