onsdag 10 mars 2010

Knappt halva

dagen har gått och jag önskar den vore över.På några få timmar har jag fått reda på att min dotter troligtvis har ADD och nu äntligen ska få den hjälp hon behövt i många,många år i skolan.

Mitt andra besked gällde Tim.Ett svar vi väntat på länge nu.Röntgen visade inget som tydde på EP men däremot något som sitter på vänster hjärnhalva.Och dom visste inte vad.Så nu får vi återigen vänta på ny tid för nya undersökningar.Någon sa för en stund sen att jag verkligen hade fått mitt kors att bära och jag kan bara hålla med.Ett kors som är tyngre än något annat.

......

4 kommentarer:

  1. Men, vännen, va jobbigt....
    Vi hjälper dig gärna att bära, om du behöver, det finns många av oss här ute, som kan bära, gråta, skratta, trösta och bara vara om du behöver!
    Massor av kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja Lotta.Det här är nog den tyngsta perioden i hela mitt liv och jag är så otroligt tacksam över så mycket fina goa människor det finns av er därute.Tack för jättefint stöd.

    Kramar...

    SvaraRadera