tisdag 23 mars 2010

En kärleksförklaring


"Som du kanske minns, så tittar jag mycket på dokumetärer, många e från andra världskriget, Minns en som handlade om slaget om stalingrad, de beskrev saker i både stort och smått, i det lilla gick de in på enskilda personer. Tyska soldater som aldrig kom hem och deras änkor som blev ensamma. Minns en tant hon måste varit jättegammal när de intervjuvade henne runt 2005, (tror den var inspelad då) hon berätta om sin kära man som aldrig kom hem och hur mycket hon fortfarande älskade honom, hon hade aldrig skaffat någon annan på alla år. Sådan Kärlek känner jag för dig"

Tror inte att kärlek kan vara starkare än så.

Fick ett tfn samtal´idag av en mycket vis man.Min far.Och han sa något som fick mig att tänka.Och ju mer jag tänker på det desto mer förstår jag.Och jag inser att jag behöver hjälp med det.Och visar det sig att så är fallet.Då vet jag...

På Fredag ringer tfn klockan 13.00 och då får vi besked om Tim...väntan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar