onsdag 3 mars 2010


Att jobba natt är verkligen inte något som jag tycker är så där jättekul men just nu har jag inget val.Pengarna behövs och jag är glad att jag har ett jobb att åka till.Dom här två passen har varit lugna och sköna men resorna hem på morgonen har varit skitjobbiga.Ledig nu och jag hoppas jag kan få lite sömn inatt.

Dagen idag.VÄDRET.Vilken människa får inte vårkänslor nu.Varit på en lång,härlig promenad och samlade energi till att städa lite.Känns som jag tappat sugen till det just nu.Men rent blev det:)

Har haft 2 nätter med otroligt givna samtal där jag fått prata om livet.Tack W för att du orkat lyssna på allt.Du är en klippa.Nu ser jag fram mot en helg i Stockholm med dig och P.Vi kommer få skit kul;)

M.Du bara finns där och gör mig lite lugnare.Det betyder mycker för mig.


Finns så mycket jag bara skulle vilja skrika ut just nu men jag ska spara det.Kommer bli rena Primal vrålet ;)

Jag blundar och önskar mig bort någon annanstans.Härligt.......


/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar