fredag 5 mars 2010


Vaknade i dag av att klockan ringde klockan 07.00.Upp och väckte Linn för att få iväg henne till skolan.Sa hej då till G som skulle åka iväg till jobbet och sedan åka vidare till G för att tillbringa sin helg där.Linn frågade igår varför han skulle åka dit och det enda jag kunde svara var att dom är goda vänner och han behövde komma bort och behöver prata med någon.Hon frågade om det inte gjorde mig någonting?nej,egentligen inte.Jag är glad att jag ska få en helg med barnen nu utan att gå på tå i mitt "eget" hem.Kunda andas ordentligt och röra mig fritt.Svårt att beskriva känslan över att gå i ett hus som inte längre är mitt hem tillsammans med en man jag längre inte älskar och som heller inte älskar mig.Det är ingen lätt sak ska jag säga.

Dagens varma känsla fick jag idag när jag ringde firman där jag köpt bilen för att höra hur många månader jag hade kvar på avbetlningen.Då säger han så här:Hilde.Vi lägger på 45 tusen för vi vill inte bli av med dig.Sen sa han en massa fina saker som fick mig att skratta gott.3 goa gubbar på en bilfirma som jag är väldigt glad i.



Till dig anonyma person som skriver dessa kloka ord:

Jag är en vän till den vännen ovanför som finns där för dig.Blicka ut från den berg du befinner dig nu,se en horisont av möjligheter och välja den bästa vägen utan att trampa någon på tårna!Glöm Stormens öga den tillhör ditt förflutna,den tillhör en annan hjärta.Du har den erfarenhet/självinsikt som behövs för att förstå livets gåta.Fotsätt att kämpa så som jag kämpat!En dag kommer du förstå att vi alltid kommer i rätt stund till de platser där någon väntar på oss.Stormens öga är inte din plats denna gång!Önskar dig lycka till/A"

Dom ger mig styrka ska du veta.Tack!

Nu ska jag tända i kaminen för att få upp lite värme och sedan ska jag njuta av en lång.härlig helg med mina goa ungar.Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar