tisdag 9 mars 2010

Onsdag morgon

Ytterligare en natt på soffan och man sover ju verkligen inte bra där men jag kan inte ligga någon annanstans.Tvn är det ljudet som får mig att slappna av nu när jag ska sova.Sen har jag min trogne vän Snuttan som så troget ligger vid mina fötter varje natt.om jag så skulle ligga på altanen skulle hon ligga hos mig.

Dagen idag.Möte för Linn nu klockan nio för att höra hur det går med hennes tester och hur vi ska gå vidare.Önskade vi hade träffat på Bengt för längesen för han har verkligen insett att hon har problem och behöver extrahjälp i skolan.Efter mötet med honom så blir det prat med lärare inför flytten över tillbaka till J-skolan.Gissa om hon längtar tillbaka till sina vänner.

I eftermiddag bär det av mot Värmland för att ordna lite prkatiska saker och vara med Tim.Har fortfarande inte fått svar från röntgen men det ska komma den här veckan.Så länge vi inte vet vad det är så behöver han inte gå till skolan utan för göra sina läxor hemma.Mycket oro i kroppen just nu men det släpper.Fick några kloka ord på vägen i går i ovanstående blogg.Tack.

Vädret ute är som mina känslor.Grått och disigt.Längtar efter solsken och klarblå himmel.Det är känsla det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar