torsdag 4 mars 2010

Så många personer inblandade


När livet vänder och man ska göra en sådan stor förändring.Tänker framförallt på barnen.Och jag kommer sakna G ungar sjukt mycket.Och man önskar man kunde lova och säga att det är väl klart vi kommer ses men innerst inne så vet man.Men jag hoppas verkligen L och A att vi ska ses igen.Ni kommer alltid vara välkomna hemma hos oss.Ville bara säga det.

Sen så ni då.Stollarna från Norge som har gett mig så mycket värme och skratt.Och jag kan inte med ord beskriva hur mycket det betytt för mig.Brukade kalla jobbet en frizon där jag fick möjlighet att få vara mig själv och le.Fanns inte en dag jag satte mig i bilen och kände att det var jobbigt att åka dom 10 milen.Ni är alla fantastiska individer och jag är glad i er alla.Stine,jag kommer sakna din parfym.Men jag får köpa en egen Cascada 0ch lukta på när saknaden blir för stor;)
Madde.Behöver egentligen inte sätta några ord på dig.Din godhet och din omtänksamhet är enorm.Tycker så mycket om dig.Och flyttar du hem igen så lovar jag att jag kommer och hälsar på.


Det var det här som behövdes för att öppna den beryktade kranen.....


/Hilde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar